Jalan-jalan ke Taman Negara Tanjung Piai, Johor

Kali ni aku nak ceritakan pengalaman kami berdua berjalan-jalan ke Taman Negara Tanjung Piai, Johor. Memula aku tak tau ape mende Tg.Piai ni walaupun selalu dengar, tapi macam takde kepentingan pada aku untuk amik tau pada masa tu..tapi entah camne, tetiba aku rase macam nk amik tau pasalnya, lagi2 Tg.Piai ni kat Johor. Nanti orang […]

Bestnya dapat balik kampung atok. Rasa tenang dan seronok.

Hari tu sempena cuti umum Awal Muharaam, aku dengan wife saje jalan2 balik kampung atok aku kat Tg.Sedili, Johor. Dah lama jugak tak balik tengok atok, last balik masa raya puasa hari tu. Alhamdulillah..atok aku sihat tambahan lagi atok aku dapat motor baru bertayar tiga kat belakang. Sebelum ini, pakai motor lama asyik terjatuh je..atok […]