Day Trip ke Cameron Highland. Seronok pegi ramai-ramai macam ni.

Mengikut sistem penggiliran yang telah dipersetujui oleh aku dan wife, hehe…(siap ade sistem tuu..) cuti hari raya Haji di kampungnya iaitu di Perak. Akak ipar ade bagitau nak jalan-jalan ke Cameron Highlands masa cuti raya ni, tapi masa tu pun aku cakap 50-50 sebab tengah banyak keje, ade kemungkinan macam tak balik, raya kat sini […]