Select Page

Mandi manda di Sg.Bantang, Bekok

Cerita ni dah lama berlaku sebenarnya..tahun lepas kami merancang nak ke air terjun di gunung ledang, tapi disebabkan pada waktu itu, sedang musim hujan dan demi keselamatan, kami pun ubah plan untuk ke Sungai Bekok. Kat mana sg.bekok ni ek? Aku first time dengar...

Jalan-jalan ke Taman Negara Tanjung Piai, Johor

Kali ni aku nak ceritakan pengalaman kami berdua berjalan-jalan ke Taman Negara Tanjung Piai, Johor. Memula aku tak tau ape mende Tg.Piai ni walaupun selalu dengar, tapi macam takde kepentingan pada aku untuk amik tau pada masa tu..tapi entah camne, tetiba aku rase...
Jalan-jalan ke Zoo Johor

Jalan-jalan ke Zoo Johor

Alhamdullillah, kesempatan hujung minggu yang lalu, akhirnya dapat jugak kitorang melawat Zoo Johor. Asalnya nak pegi pagi2, sejuk sikit..tapi terlambat jugak. Sampai2 sana dah pukul 10pg, matahari pun dah nak terik, tapi takpe..hal kecik je tu. Ok, tentang zoo Johor...