Select Page

Tenangnya Hati Apabila Hutang Langsai

Sekarang ni hatiku rasa sangat lapang, kerana telah melangsaikan hutang yang membelenggu diriku selama setahun. Sebenarnya hutang tu adalah pinjaman peribadi yang aku buat untuk bina tembok rumah aku ni. Rumah aku adalah rumah corner lot, rumah murah takde pagar..bila...

Kad Kahwin Kitorang..Satu Kenangan

Apabila setiap pasangan yang nak berkahwin, mende yang tak kurang pentingnya yang kene ade mestilah kad jemputan kahwin kan? ada yang sanggup mengeluarkan bajet yang besar semata-mata untuk kad perkahwinannya. Tapi aku tak lah sampai macam tu, biasa2 je, yang penting...

Kucingku Tunjuk Perasaan

Pada satu malam, kucing aku yang bernama G.U.D.I.K tetiba jadi tak betol..tunjuk perasaan agaknye. Tah ape yang tak kene sampai kemaruk jadi camni, pening kepala kitorang nak mentafsir ape yang die nak cuba sampaikan. Nak kate makan tak cukup, rasenya dah terlebih...

Terima kasih kursus induksi

Selesai sudah kursus induksi aku..tak lama pun, cuma 14 hari, tapi rasenya penat bagai nak giler..mane taknyer straight 14 hari non-stop. Tapi walau macam mane penat sekalipun, alhamdulillah..banyak ilmu yang aku dapat sepanjang berkursus tu. Daripada tak tau, jadi...