Select Page

Jalan-jalan ke Taman Negara Tanjung Piai, Johor

Kali ni aku nak ceritakan pengalaman kami berdua berjalan-jalan ke Taman Negara Tanjung Piai, Johor. Memula aku tak tau ape mende Tg.Piai ni walaupun selalu dengar, tapi macam takde kepentingan pada aku untuk amik tau pada masa tu..tapi entah camne, tetiba aku rase...

Terima kasih kursus induksi

Selesai sudah kursus induksi aku..tak lama pun, cuma 14 hari, tapi rasenya penat bagai nak giler..mane taknyer straight 14 hari non-stop. Tapi walau macam mane penat sekalipun, alhamdulillah..banyak ilmu yang aku dapat sepanjang berkursus tu. Daripada tak tau, jadi...